ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Trzebiechów
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 03-2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 03-2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor ds. gospodarki gruntami i budownictwa

Miejsce pracy: Urząd Gminy Trzebiechów

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: --

Data udostępnienia: 2017-06-09

Ogłoszono dnia: 2017-06-09 przez Zenon Rychły

Termin składania dokumentów: 2017-06-26 15:00:00

Nr ogłoszenia: 03-2017

Zlecający: Wójt Gminy Trzebiechów

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie lub państw Unii Europejskiej lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe budowlane o specjalności budownictwo ogólne,
  6. staż pracy:  co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku związanym z budownictwem,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo budowlane oraz Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy prawo zamówień publicznych,
  2. brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku,
  3. umiejętności organizacyjne oraz umiejętność pracy w zespole,
  4. umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
  5. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych,
  6. obowiązkowość, dokładność, dyspozycyjność, kreatywność, kultura osobista,
  7. biegła znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. realizacja zadań wynikających z ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym,
  2. prowadzenie spraw dotyczących ewidencji gruntów i budynków oraz spraw związanych z gospodarką nieruchomościami,
  3. prowadzenie spraw związanych z ewidencją zabytków, nadzór nad remontami i konserwacją,
  4. przygotowywanie i prowadzenie zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych,
  5. prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia,
  6. prowadzenie numeracji porządkowej nieruchomości,
  7. przygotowanie niezbędnych dokumentów w zakresie przygotowania i prowadzenia przetargów, prowadzenie przetargów,
  8. współpraca z projektantami w dokonywaniu uzgodnień na etapie opracowywania projektów budowlanych zadań inwestycyjnych,
  9. kosztorysowanie i nadzór budowlany nad inwestycjami gminnymi w tym sprawdzanie wystawionych faktur za roboty zgodnie ze zleceniem,
  10. wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  11. koordynacja projektów finansowanych z UE,
  12. realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. stanowisko pracy usytuowane jest w budynku Urzędu Gminy Trzebiechów bez podjazdu i windy,
  2. stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, niezbędne oprogramowanie, telefon,
  3. praca w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin, w tym przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  4. oświetlenie w pomieszczeniu biurowym – naturalne i sztuczne,
  5. wentylacja pomieszczenia – naturalna i ogrzewanie w okresie jesienno- zimowym – min. + 18oC,
  6. dobry stan techniczny urządzeń higieniczno-sanitarnych oraz dobry stan mebli, sprzętu i innych urządzeń,
  7. data zatrudnienia od 1 września 2017r.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

> 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. uzasadnienie ubiegania się o stanowisko z podaniem telefonu kontaktowego i adresu korespondencyjnego,
  2. życiorys z opisem pracy zawodowej (CV),
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. dokumenty lub ich kserokopie poświadczające wykształcenie, kwalifikacje i przebieg pracy zawodowej,
  5. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie lub zaświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zajmowanie stanowiska urzędniczego,
  7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oraz że nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne,
  8. oświadczenie o wyrażeniu  zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-06-26 15:00:00
b. Sposób:
Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z napisem: „Konkurs na stanowisko inspektora ds. gospodarki gruntami i budownictwa” osobiście lub przesłać pocztą na adres:
Urząd Gminy Trzebiechów
 ul. Sulechowska 2
66-132 Trzebiechów
c. Miejsce:
W siedzibie Urzędu Gminy Trzebiechów, ul. Sulechowska 2 – sekretariat pokój nr 1 do dnia 26 czerwca 2017r. do godz. 1500
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Trzebiechów. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. osoby, które spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikują się do dalszego etapu naboru będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,
  2. kandydat przystępujący do rozmowy kwalifikacyjnej przedkłada do wglądu dokument tożsamości,
  3. dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi, a dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez  zainteresowane osoby po zakończeniu naboru,
  4. merytoryczna ocena kandydatów może zostać przeprowadzona na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej lub wewnętrznego testu sprawdzającego,
  5. informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP, a także na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Trzebiechów,
  6. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 68 351 41 31, 68 351 41 22

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Trzebiechów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Zenon Rychły
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-06-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Zenon Rychły
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-06-09 14:24:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-06-09 14:27:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-06-27 12:10:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5972 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony